Klantbeleving


Klant is koning

Bij het Zorgbedrijf Antwerpen staat klantbeleving centraal! Ons departement Klantbeleving zorgt ervoor dat zowel onze klanten als medewerkers zich gehoord en ondersteund voelen. Dit gebeurt op verschillende manieren:

Onze klantendienst is een onmisbare schakel in ons zorgaanbod. Onze klantbegeleiders gaan op huisbezoek, zodat we direct kunnen inspelen op de behoeften en vragen van onze klanten. Dit stelt ons in staat om een sterke relatie op te bouwen en ervoor te zorgen dat elke klant de zorg krijgt die hij of zij verdient. Daarnaast staat ons klantcontactcenter dag en nacht klaar om al onze klanten te woord te staan met al hun vragen. De kwaliteit van onze zorg is van groot belang. Onze kwaliteitspartners houden toezicht op de zorg die wij bieden, zodat we continu kunnen verbeteren en voldoen aan de hoogste standaarden. Dit zorgt ervoor dat onze klanten erop kunnen vertrouwen dat ze de beste zorg ontvangen.

Tot slot zorgt onze afdeling Marketing en Communicatie zorgt voor een heldere en effectieve communicatie, zowel naar klanten als medewerkers. Of het nu gaat om informatieve campagnes, nieuwsbrieven of andere communicatiemiddelen, we zorgen ervoor dat iedereen goed geïnformeerd is en zich verbonden voelt met het Zorgbedrijf. Heb jij een passie voor klantbeleving en wil je meewerken aan een zorgzame en ondersteunende omgeving? Kom dan ons team versterken en maak het verschil voor onze klanten en medewerkers!

Klant is koning

Bij het Zorgbedrijf staat klantbeleving centraal! Ons departement Klantbeleving zorgt ervoor dat zowel onze klanten als medewerkers zich gehoord en ondersteund voelen.

Dit gebeurt op verschillende manieren:

Onze klantendienst is een onmisbare schakel in ons zorgaanbod. Onze klantbegeleiders gaan op huisbezoek, zodat we direct kunnen inspelen op de behoeften en vragen van onze klanten. Dit stelt ons in staat om een sterke relatie op te bouwen en ervoor te zorgen dat elke klant de zorg krijgt die hij of zij verdient. Daarnaast staat ons klantcontactcenter dag en nacht klaar om al onze klanten te woord te staan met al hun vragen. De kwaliteit van onze zorg is van groot belang. Onze kwaliteitspartners houden toezicht op de zorg die wij bieden, zodat we continu kunnen verbeteren en voldoen aan de hoogste standaarden. Dit zorgt ervoor dat onze klanten erop kunnen vertrouwen dat ze de beste zorg ontvangen.

Om te zorgen dat al onze klanten in de thuisdiensten de gevraagde zorg krijgen is onze Centrale Planning een onmisbare schakel. Tot slot zorgt onze afdeling Marketing en Communicatie zorgt voor een heldere en effectieve communicatie, zowel naar klanten als medewerkers. Of het nu gaat om informatieve campagnes, nieuwsbrieven of andere communicatiemiddelen, we zorgen ervoor dat iedereen goed geïnformeerd is en zich verbonden voelt met het Zorgbedrijf. Heb jij een passie voor klantbeleving en wil je meewerken aan een zorgzame en ondersteunende omgeving? Kom dan ons team versterken en maak het verschil voor onze klanten en medewerkers!

Ontdek al onze jobs in onze Klantbeleving-pijler